Διάλογοι του ΙΣΝ: Είναι το χιούμορ το καλύτερο φάρμακο;
Επιμέλεια & Συντονισμός:
Άννα Κύνθια Μπουσδούκου
Άννα Κύνθια Μπουσδούκου
Στο πλαίσιο μιας σειράς τεσσάρων ομιλιών, η Κατερίνα Βρανά - "dialoguer" σε προηγούμενους Διαλόγους του ΙΣΝ - θα παρουσιάσει στη σκηνή του SNF Nostos την γνώση, τις σκέψεις και τους προβληματισμούς της

Η Κατερίνα Βρανά θα θέσει το ερώτημα «Είναι το χιούμορ το καλύτερο φάρμακο;», την Τρίτη, 23 Ιουνίου, σε μια ημέρα αφιερωμένη στην υγεία και τον αθλητισμό, στις 16:40 στην Υποδοχή της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Η Ελληνίδα κωμικός, γνωστή όχι μόνο για τη διεθνή της επιτυχία αλλά και για το ότι μετέτρεψε τις δικές της περιπέτειες υγείας σε δυναμικό χιούμορ, εξερευνά τον απρόσμενο χώρο όπου η κωμωδία συναντά την ανθρώπινη φύση στις πιο σκοτεινές στιγμές της και αναρωτιέται αν αποτελεί όχημα ευαλωτότητας, ανθεκτικότητας και ενσυναίσθησης.